Sunday, February 10, 2008

something for myself - jotain itselle


I finished this top for myself quite quickly after all despite the struggle with the sleeves (same pattern that repeats around the edge and there I had no trouble...). It turned out quite nice I think. All I need now is a shawl pin to be able to wear it.


Tämän boleron itselle sain valmiiksi aika äkkiä loppujen lopuksi vaikka taistelinkin hihan kanssa (sama kuvio toistuu helman ympärillä eikä siinä ollut mitään ongelmaa). Tästä tuli lopulta aika kiva. Nyt tarvitsen vain huivineulan että voin käyttää sitä.



yarn: Novita 7 veljestä
lanka: Novita 7 veljestä

yarn consumption: 460g
menekki: 460g

needles: 4,5mm circs as well as dpn's
puikot: 4,5mm pyöröt + sukkapuikot

pattern: Neuleklassikot - booklet
ohje: Neuleklassikot-kirjanen

size: L (SX-XL)
koko: L (S-XL)


No comments: