Friday, March 21, 2008

flower hat to go with cardi - kukkatakkiin sopiva lakki

This hat was easy to make, but personally the outcome of it does not please me. I don't have to like it though, because it's not for me :) It's a size 3-4 but my 7-year-old has a tiny head so she poses here with the hat. Maybe later I will get a picture with the rightful owner. I would have liked this hat better without the seam at the top, but I did not realize that at the time, I could have made the hat without the seam.


Tämä hattu oli helppotekoinen, mutta henkilökohtaisesti se ei miellytä minua. Eihän minun tarvitse pitää sitä onneksi, sillä se ei ole minulle :) Se on kokoa 3-4 mutta omalla 7-vuotiaalla on pieni pää joten hän tässä sitä esittelee. Ehkä myöhemmin saan kuvan oikean omistajan päästä. Olisin pitänyt hatusta enempi ilman päälaen saumaa, mutta en tajunnut sitä tekovaiheessa jotta olisin voinut tehdä hatun ilman saumaa.



pattern: copy from magazine
ohje: kopio jostain lehdestä

yarn: Novita Wool Sävy, 100% wool, 50g = 130m
lanka: Novita Wool Sävy, 100% villaa, 50g = 130m

size: 104cm / 3-4 years
koko: 104cm / 3-4 vuotta

needles: 3,5mm dpn's
puikot: 3,5mm sukkapuikot

yarn consumption: 38g
langanmenekki: 38g

No comments: