Sunday, March 01, 2009

Poncho

My best friend was spending the night with me and said she'd really love a poncho. We went downstairs, found a suitable yarn from my modest stash and so I started knitting. I did not quite get it done that night, but the next I did:) It turned out nice, although personally I am not a poncho-person at all.

Paras ystäväni vietti meillä iltaa ja sanoi että hän pitäisi kovasti ponchosta. Menimme alakertaan ja löysimme vaatimattomasta lankavarastostani sopivan langa ja niin aloin neulomaan. En saanut sitä ihan valmiiksi sinä iltana, mutta seuraavana kyllä. Siitä tuli hieno, vaikken henkilökohtaisesti ole ollenkaan poncho-ihmisiä.




pattern: from yarn banderoll
ohje: langan vyötteestä

yarn: Novita Teddy colour 502, 45% wool / 30% polyamide / 25% acrylic, 11st and 17 rows = 10cm
lanka: Novita Teddy sävy 502, 45% villaa / 30% polyamidia / 25% akryylia, 11s ja 17krs = 10cm

needles: 10mm dpn's (should have had circ but could not find one) and size 8 crochet hook
puikot: 10mm sukkapuikot (olisi pitäinyt hankkia pyöröpuikko...) ja 8mm virkkuukoukku

yarn consumption: 185g
langanmenekki: 185g

size: one size
koko: yksi koko

started: February 27
aloitettu: helmikuun 27

finished: February 28
valmis: helmikuun 28

No comments: