Tuesday, April 17, 2012

Beige bolero - beige bolero







My ex-colleague (who is still a very nice person :)) brought me a knitting magazine with loads of post-it notes of stuff she wanted. So far I have only made this one piece and I am waiting for new directions as to the order she wants me to knit the rest in :) This piece was a lovely knit, although the neckband is a little loose - and I made it shorter than the directions said. I made no other mods this time and it turned out fine. Note that the model in the picture is my ten-year-old, so the fit is obviously not perfect because she's way smaller than the adult that I'm knitting for.

Entinen työakverini (joka edelleen mukava ihminen:)) toi minulle käsityölehden täynnä muistilappuja tuotteista jotka hän haluaa. Toistaiseksi olen neulonut vain tämän yhden vaatteen ja jään odottamaan uusia ohjeita siitä missä järjestyksessä hän haluaa minun neulovan loput. Tämä kappale oli mukavaa neulottavaa vaikka niskakaitale on hieman löysä - vaikka tein sen lyhyemmäksi kuin ohjeen mukaan piti. Muita muutoksia en tehnyt ja siitä tuli ihan hieno. Huomatkaa että kuvan malli on kymmenvuotias tyttäreni joten istuvuus ei ole täydellinen koska hän on huomattavasti pienempi kuin aikuinen nainen jolle neulon.


pattern: Moda magazine 1/2012
ohje: Moda 1/2012

yarn: Novita 7 veljestä, beige
lanka: Novita 7 veljestä, beige

needles: size 5mm circs
puikot: 5mm pyöröt

yarn consumption: 397g
langanmenekki: 397g

size: 36/38
koko: 36/38

started: February 18
aloitettu: helmikuun 18

finished: April 14
valmis: April 14

Note: during this period I also knit the 8 red scarves posted earlier
huomautus: tänä ajanjaksona neuloin myös ne 8 punaista huivia jotka postasin aiemmin





No comments: